Pasa den astean irakasle bati egindako elkarrizketaren esperientziak eta sentsazioak hemen aipatuko ditut. Pertsona honek, Maristak Ikastetxeko irakaslea da. Berak, DBH-n eta Batxilergoan ematen ditu klaseak, baina adierazi zidan moduan, DBH-n klaseak ematea gehiago gustatzen zaizkio. Esan zidan moduan, bere lanarekin egunero disfutatzen du eta klasera joaterakoan ikasleek nabaritzen dute.
Nire lehenengo elkarrizketa zenez, joan baino lehen pixka bat deskonfiantzaz beteta negoen. Ez nekien nola izango zen elkarrizketaren momentua, baina berak, lehenengo minututik oso erraz jarri zidan lana eta ez zidan inolako arazorik jarri. Pertsona lasai da eta oso argi erantzun zituen galdera guztiak. Lehenengo galdera egin ondoren eukitako urduriak joan ziren. Bigarren galderatik aurrera oso gustora nengoen eta amaitzekoa momentua ez nuen ikusten. Elkarrizketa garbia izan zen, bi lagunen arteko solasaldia izango balitz bezala.
Elkarrizketatik ateratakoa, espero nuen baino hobea zen. Hezkuntzaren egoerari buruz hitz egon ginen eta konturatu nintzen, gaur egungo hezkuntzari buruzko iritiziak kompartitzen ditugula.
Egin nion galdera bat, irakasle moduan dituen ezaugarriak aipatzea zen; ikasleei entzutea erantzun zuen. Bere ezaugarri hori gustatu zitzaidan. Nire ustez, ikasleek irakasleak entzuten dugun moduan, aldrebes ere izan daiteke, eta nire eskola garaian, hau ez nuen askotan ikusi. Aipatu zuen beste gauza bat, umeekin edo gazteekin egoteko gaitasunak, esperientziak ematen dituela. Nahiz eta hainbat iraskaskuntza formazioa egin, gazteei hezitzea klasean bertan ikasten da.
Esan dudan moduan, egondako denbora oso gustora egon nintzen. Elkarrizketa hau, irakaslea izateko asko motibatu zidan. Berak aipatutakoarekin, konturatu nintzen lanbide polita dela.
Amaitzeko, esan beharra dago, irakasle miresgarri honek, nahiz eta ikastetxeko ikaslea ez izan, bere laguntza eskaintzen duela egunero.
Irakurri dut.
ErantzunEzabatu--
Oraintxe arte denei erantzun diet pertsonalki eurena irakurrita, baina orain askok batera idatzi duzuenez, kafea denentzat:
Lanaren hurrengo zatiak hiru pausu ditu:
1) Egin zerrenda bat ikasi dituzuen gauzekin;
2) zerrenda horren sailkapena egin
3) Sailik sail berriro irakurri, ea ideia gehiago badatozkizun.
Hori datorren martitzenean erabiliko dugu.